• 11-08-2025, 00:25:32
    #1
    Kahraman çocuk şehidimiz Eren Bülbül ve Eren'i korurken 41 kurşunla şehit olan Kahraman Ferhat Gedik'i saygıyla ve minnetle anıyorum.
  • 11-08-2025, 00:26:12
    #2
    Aman hocam süreci baltalamayalım şimdi
  • 11-08-2025, 00:27:55
    #3
    backlinkmatik.com
    Eren, iyi ki varsın.

    Kahrolsun terör, teröristler ve terörle demlenenler
  • 11-08-2025, 00:29:34
    #4
    İyi ki varsın eren❤
  • 11-08-2025, 00:31:30
    #5
    Allah rahmet eylesin.
    İyi ki varsın Eren...
  • 11-08-2025, 00:42:06
    #6
    Gold üye

    İyi ki varsın.
  • 11-08-2025, 00:50:39
    #7
    Bu haberi görseydi içi giderdi şehitimizin. bizimde gidiyor nasıl olabiliyor diye...

    https://gazeteoksijen.com/turkiye/im...-edildi-247450
  • 11-08-2025, 01:34:41
    #8
    Arkadaşlar Siyaset üstü bir değer, sadece minnet ve rahmetle analım lütfen.
  • 11-08-2025, 01:44:05
    #9
    Selam olsun,

    Erenin mekanı cennet olsun, Allah ailesine sabır versin.
    Yıllar geçse de evlat acısı geçen bir acı değildir.

    Eren iyi ki varsın derken Eren'in hatırasına saygı göstermek için biraz Annesinin dediklerine kulak vermek lazım.
    Eren hepimizin kardeşi oldu lakin onun bir annesi var.
    Erenler iyi ki var ama keşke var olmaya devam etselerdi.

    @kusadasi;siyaset yapmıyorum öyle düşünmeni hiç istemem. Siyaseten değil aksine çok daha insancıl bir düşünceyle yazmak istedim.