• 10-08-2025, 19:57:19
    #1
    istanbulda deprem oldu Allah ( c.c ) beterinden korusun
  • 10-08-2025, 19:57:56
    #2
    valla iyi sallandık pendik.
  • 10-08-2025, 19:59:11
    #3
    Geçmiş olsun istanbul esenyurt iyi salladı allah beterinden korusun :s
  • 10-08-2025, 19:59:52
    #4
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 20:00:18
    #5
    Ben hissetmedim hiç büyükcekmeceye ve silivri ortasındayım

    Geçmiş olsun herkese
  • 10-08-2025, 20:00:19
    #6
    Balıkesir 6.2
  • 10-08-2025, 20:00:34
    #7
    Kağıthane - yatakta çok tatlı minik bir sallantı oldu.
  • 10-08-2025, 20:00:39
    #8
    çanakkalede hissedildi geçmiş olsun
  • 10-08-2025, 20:00:53
    #9
    gecmiş olsun İstanbul