• 09-08-2025, 09:48:45
    #1
    Özellikle gece yatarken, veyahut dısariya ciktiginizda.

    Sicak aylarda, ve de dogrudan gunes alan evlerde, sarjda birakilan cihazlarin bataryalari yanginlara sebebiyet verebiliyormus.

    Mumkunse benim gibi tum prizlerinizi kapatarak, ve de yaz ayinda karartma perde kullanarak disari cikmanizi oneririm.

    https://www.instagram.com/reel/DMXhf...k5ZTNieTF3aA==
  • 09-08-2025, 09:58:32
    #2
    Alışkanlık olmuş artık şarjı biten cihazları gece takıp uyuyup sabahta şarjdan çekip evden çıkıyoruz
  • 09-08-2025, 09:59:50
    #3
    bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışkanlık olmuş artık şarjı biten cihazları gece takıp uyuyup sabahta şarjdan çekip evden çıkıyoruz
    Yazın ozellikle dikkat etmek gerekiyormus hocam.
  • 09-08-2025, 10:12:13
    #4
    We 🤍 WordPress
    Kıbrıs’ta yaşıyoruz günün yarısı elektrik yok hocam problem değil 🙂
  • 09-08-2025, 11:06:38
    #5
    Hocam bu kadar hayati takıyorsan isin zor
  • 09-08-2025, 12:09:59
    #6
    sdf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar hayati takıyorsan isin zor
    Bu kadar dedigin seye bak ahaha :d

    Bu ulkede bir gariplik var cidden. İnanilmaz ama her seye ne soylerseniz soyleyin her seye muhalefet edecek bir insan illa ki bulunuyor. :d