Tüm R10 Halkına Merhaba Ben SanalKral Adım ve Soy Adım Onur BULUT Web Masterlık Yapıyorum Burayada webpaylasim Nickli Kardeşimin Sayesinde Üye Oldum Sürekli Takip Ettiğim Siteler Arasında En Başında Geliyor R10. MyBB Forum Sistemini Çok Severim ve Geliştiriyoruz MyBB yi Photoshop ve Bir Çok Grafik Editleme Programları ile Tasarımlar Yapıyorum. Fazla Uzatmıyayım Herkese Merhaba..
Saygılar. SanalKral..
Merhabalar Ben SanalKral [Onur BULUT]
12
●796
- 08-09-2009, 03:05:25Üyeliği durdurulduKardeşim seni burda görmek beni duygulandırdı
.Şaka bi yana hoş geldin kanka
Bu arada hoşgeldin..
.Şaka bi yana hoş geldin kanka
