• 08-09-2009, 02:47:37
    #1
    Tüm R10 Halkına Merhaba Ben SanalKral Adım ve Soy Adım Onur BULUT Web Masterlık Yapıyorum Burayada webpaylasim Nickli Kardeşimin Sayesinde Üye Oldum Sürekli Takip Ettiğim Siteler Arasında En Başında Geliyor R10. MyBB Forum Sistemini Çok Severim ve Geliştiriyoruz MyBB yi Photoshop ve Bir Çok Grafik Editleme Programları ile Tasarımlar Yapıyorum. Fazla Uzatmıyayım Herkese Merhaba..

    Saygılar. SanalKral..
  • 08-09-2009, 03:04:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    r10'da "- Sen Yenisin Galiba" tarzında bir katagori şart oldu Bu arada hoşgeldin..
  • 08-09-2009, 03:05:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim seni burda görmek beni duygulandırdı .Şaka bi yana hoş geldin kanka
  • 08-09-2009, 03:09:16
    #4
    hoş bulduk kanka. hoş bulduk Faggo
  • 08-09-2009, 04:10:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldin kardeşim.
  • 08-09-2009, 04:10:51
    #6
    hoşgeldin kralım.
  • 08-09-2009, 04:15:26
    #7
    kralım çok yaşa.
  • 08-09-2009, 04:34:18
    #8
    Bi' delimiz eksikti oda geldi tam oldu


    Hoş geldin.
  • 08-09-2009, 12:21:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldin soyaddaş xD

    snde obulut bende obulut