10.000 Mesajlık Yolculuk... 😊 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
10.000 Mesajlık Yolculuk... 😊
23
●
726
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
10.000 Mesajlık Yolculuk... 😊
1
2
3
06-08-2025, 08:15:07
#19
Feri
🔎 WhoisTR.net
serterefendi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selam olsun,
10.000 rakam olarak ne kadar kısa geliyor insana alt tarafı 6 adet rakam ki çoğu sıfır içinde sadece bir tane bir var.
10.000 mesajlık geçmiş, tecrübe, yaşanmışlıklar, dostluklar diye düşününce büyük bir mazi.
Maziniz kadar güzel geleceğiniz olsun.
Nice 10.000'ler olsun.
Teşekkürler.
06-08-2025, 09:56:32
#20
AldenMaster
sıra 20.000 de inşallah
06-08-2025, 10:03:18
#21
delikanli53
vay be 15lik delüganlu olmuşuz mesaj sayıma hiç bakmadım şimdiye kadar
06-08-2025, 10:11:28
#22
dEaTh
vay be helal olsun
tebrikler
biz rolantiye aldık ya. hayat gibi r10'da
06-08-2025, 10:52:24
#23
Feri
🔎 WhoisTR.net
AldenMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıra 20.000 de inşallah
İnşallah
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay be 15lik delüganlu olmuşuz mesaj sayıma hiç bakmadım şimdiye kadar
Maşallah hocam.
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay be helal olsun
tebrikler
biz rolantiye aldık ya. hayat gibi r10'da
Teşekkürler.
23-10-2025, 02:21:29
#24
sosyocell
Başarılar hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler