Uzun süredir hisse senetleri ve başta Türkiye olmak üzere dünya genelindeki borsaları kullanıcılarına sunmak için çalışmalar yürüten platform, nihayet geçtiğimiz günlerde bu hedefini gerçekleştirdi. Artık Amerikan borsaları dahil olmak üzere birçok global şirkete, temettü hisselerine ve çeşitli yatırım araçlarına erişim mümkün. Üstelik işlem saatleri 16:30–23:00 arasında, yani ABD piyasalarının aktif olduğu zaman diliminde gerçekleşiyor.


Peki sizce, bu platform üzerinden dolar bazlı yatırım yapmak—gerek hisse senetleri gerekse temettü hisseleri özelinde—mevcut alternatif platformlara kıyasla daha verimli ve stratejik bir yol olabilir mi?