Canınız Sıkılınca Ne Yapıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Canınız Sıkılınca Ne Yapıyorsunuz?
9
●
304
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Canınız Sıkılınca Ne Yapıyorsunuz?
1
2
03-08-2025, 21:18:25
#10
Cioo
Mümkünse engelli ya da herhangi bir şekilde ihtiyacı olan insanlara yardım edin. Hiçbir şey yapamıyorsanız bir hayvana mama verin iyi gelir. Bir de en az 2 km yürüyüş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler