Vakit 2020… Elimde ne doğru düzgün bilgi vardı, ne de cebimde para 😅 Forumun ne işe yaradığını bile tam anlamamıştım. Sonra bir gün bi’ anda “dur bakayım şu R10’a gireyim” dedim. Meğer hayatımın dönüm noktalarından biri olacakmış.
Zamanla ticaretle tanıştım, dostluklarla tanıştım, bazen düştüm, bazen kalktım ama her seferinde buranın bana kattığı bir şey oldu. Gecelere kadar yazışmalar, DM’de planlar, "bi domain bakayım" derken saat sabah olmuş günler...
Bugün dönüp bakınca diyorum ki; her satır, her mesaj, her sohbet ayrı bir anıymış. O günlerden geriye kalan tek şey kazanç değil, güzel hatıralar ve dostluklar oldu.


📸 Eski ekran görüntülerini aşağıya bırakıyorum. Bilen bilir, bilen de güler zaten...
Bu da böyle bir nostalji konusu olsun istedim.
Selam olsun eski forum günlerine, iyi ki geçmişiz o yollardan. @ademakcan; @Gelistirici; @ALT5Y; @bakis; @BİBACKLİNK; @Neo; @leaver; @EKA Reklam;


Ayrı bir parantez de @ademakcan; için açmak istiyorum.
Forumda ilk adımlarımı atarken, ticareti öğrenirken, hesap açmayı bile bilmezken hep yanımda oldu. Bir şey sormaya çekinmeden yazdığım, "yine mi bu yazdı" demeden cevap veren, desteğini esirgemeyen nadir adamlardandır.
İlk ticaretimi onunla yaptım, belki de bu forum maceramın sağlam temeli o günlerde onun sayesinde atıldı.
Hakkın büyük kardeşim, tekrar tekrar teşekkür ederim. 🙏