Bu ilandan sonra telefonu alan olur mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ilandan sonra telefonu alan olur mu?
12
●
714
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu ilandan sonra telefonu alan olur mu?
1
2
07-09-2009, 22:16:14
#10
sogukkanli56
adam profesyonel
07-09-2009, 22:22:04
#11
Cem1
Gerçekten bu cep bilgisayarlarını alıp kullanmayı bende çok heveslerdim ama hevesim birtane alır almaz bitti şuan evde kimseciklerde kullanmıyor
08-09-2009, 05:11:24
#12
RecepD
yemin ederim benq gözümde bitmiştir. Bu arada adam orjinal ilanda "BENQQQQQQ senin" demiş
anlayan anlamıştır
08-09-2009, 12:28:19
#13
SuSohbet
Amaç satmak değil zaten.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler