• 01-08-2025, 02:24:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkaşım Tümor hastasıydı. Piskolojik nedenlerim ve anlık sinir krizinden dolayı intihar girişimden yanında ameliyat günü olamadım. Ondan çok başkalarına hayatımda son zamanlarda öncelik verdim. Değer bilemedim. Bu tarz ufak tefek farklı şeylerde var tabi
    Anlık sinir krizi kadar kötü birşey yok, aynısı bende de var. anlıyorum Allah yardımcın olsun.
  • 01-08-2025, 02:25:21
    #11
    Hayatta bazen onun iyiliği için ondan vazgeçmen gerekebilir.

    Geçmişte kız arkadaşım matematik öğretmeni olmak istiyordu ama biz 2 yıl boyunca sabahlara kadar konuşuyorduk benim yüzünden ders çalışamıyordu. Çok zeki ve dersleri mükemmel olmasına rağmen, sınavdan çok kötü bir puan aldı 1 yıl daha hazırlanacaktı tercih yapmadı, baktım durum yine aynı olacak. Onun için ondan vazgeçtim. Son mesajımda matematik öğretmeni olana kadar seninle bir daha hiçbir şekilde iletişim kurmayacağım dedim. 8 yıl neyi bekledim bilmiyorum ama 8 yıl sonra araştırdım, aradım, taradım buldum ve matematik öğretmeni olmuş ve atanmış. Çok mutlu oldum hemen ona ulaşmak istedim. Numarası vardı ve whatsapptan mesaj attım. Bana kimsin yazdı ve beni tanımadı, bir daha mesaj atarsan savcılığa giderim diyede ekledi. Ondan ayrıldığım gün hiç kırılmadım, hiç üzülmedim çünkü onun iyiliğini istiyordum. Ama 8 yıl sonra kalbimi kırdı, çok üzüldüm ve ilk defa ağladım. İnstagramdan gizli gizli takip ediyordum 2 yıl sonra evlendi, çocuğuna benim iki ismimi birden vermiş bu bir tesadüf değildi, beni unutmamış. Pişman oldum mu asla ama kırıldım ve bu kırgınlık bir ömür boyu geçmeyecek.
  • 01-08-2025, 02:30:11
    #12
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkaşım Tümor hastasıydı. Piskolojik nedenlerim ve anlık sinir krizinden dolayı intihar girişimden yanında ameliyat günü olamadım. Ondan çok başkalarına hayatımda son zamanlarda öncelik verdim. Değer bilemedim.
    kendine yüklenme. Bu durumu atlatmanın en kolay yolu durumu kabullenmek.
  • 01-08-2025, 02:30:39
    #13
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Biz buna büyümek ve yetişmek diyoruz.
    Beni yanlış anlamayın ama bu yaşadıklarınız pek önemli değil.
    Bu sözümü kabul etmeyeceksinizdir zira taze bir olay ama 10 sene sonra bu yazdığımı anlayabilirsiniz.

    Önemli olan bir şey yok mu?
    Var, hem de çok önemli.

    Bunların farkına varmış olmanız, sevginin sadece sevdiğinizle birlikte olmak olmadığını anlamışsınız ve onun için gerekiyorsa çekilmenin gerçek sevgi olduğunu fark etmişsiniz.
    Hem kendiniz hem karşınızdaki kişi için mutsuz bir birliktelik yerine ilk başlarda zor gelse bile bu kararı alacak kapasitedesiniz.
    Bunlar o kadar kıymetli ki sizin bundan sonra yaşayacağınız ilişkilerde size mutlu birlikteliği getirecektir.

    Bazen bunları yaşamak gerekiyor.
    Bazı insanlar bizlerin, bizler ise bazı insanların hayatında o insanın daha güzel bir hayat yaşaması için yardımcı oluyoruz bu şekilde.
    Umarım her ikinizde çok mutlu bir hayat yaşarsınız.
    Değerli yorumun için teşekkürler. Göz yaşlarımın dinmesine sebep oldun. İyi ki varsın
  • 01-08-2025, 02:31:12
    #14
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatta bazen onun iyiliği için ondan vazgeçmen gerekebilir.

    Geçmişte kız arkadaşım matematik öğretmeni olmak istiyordu ama biz 2 yıl boyunca sabahlara kadar konuşuyorduk benim yüzünden ders çalışamıyordu. Çok zeki ve dersleri mükemmel olmasına rağmen, sınavdan çok kötü bir puan aldı 1 yıl daha hazırlanacaktı tercih yapmadı, baktım durum yine aynı olacak. Onun için ondan vazgeçtim. Son mesajımda matematik öğretmeni olana kadar seninle bir daha hiçbir şekilde iletişim kurmayacağım dedim. 8 yıl neyi bekledim bilmiyorum ama 8 yıl sonra araştırdım, aradım, taradım buldum ve matematik öğretmeni olmuş ve atanmış. Çok mutlu oldum hemen ona ulaşmak istedim. Numarası vardı ve whatsapptan mesaj attım. Bana kimsin yazdı ve beni tanımadı, bir daha mesaj atarsan savcılığa giderim diyede ekledi. Ondan ayrıldığım gün hiç kırılmadım, hiç üzülmedim çünkü onun iyiliğini istiyordum. Ama 8 yıl sonra kalbimi kırdı, çok üzüldüm ve ilk defa ağladım. İnstagramdan gizli gizli takip ediyordum 2 yıl sonra evlendi, çocuğuna benim iki ismimi birden vermiş bu bir tesadüf değildi, beni unutmamış. Pişman oldum mu asla ama kırıldım ve bu kırgınlık bir ömür boyu geçmeyecek.
    Çocuğunun ismine senin ismini vermesi senin açından iyi ama bence kötü bir durum..
  • 01-08-2025, 02:31:55
    #15
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatta bazen onun iyiliği için ondan vazgeçmen gerekebilir.

    Geçmişte kız arkadaşım matematik öğretmeni olmak istiyordu ama biz 2 yıl boyunca sabahlara kadar konuşuyorduk benim yüzünden ders çalışamıyordu. Çok zeki ve dersleri mükemmel olmasına rağmen, sınavdan çok kötü bir puan aldı 1 yıl daha hazırlanacaktı tercih yapmadı, baktım durum yine aynı olacak. Onun için ondan vazgeçtim. Son mesajımda matematik öğretmeni olana kadar seninle bir daha hiçbir şekilde iletişim kurmayacağım dedim. 8 yıl neyi bekledim bilmiyorum ama 8 yıl sonra araştırdım, aradım, taradım buldum ve matematik öğretmeni olmuş ve atanmış. Çok mutlu oldum hemen ona ulaşmak istedim. Numarası vardı ve whatsapptan mesaj attım. Bana kimsin yazdı ve beni tanımadı, bir daha mesaj atarsan savcılığa giderim diyede ekledi. Ondan ayrıldığım gün hiç kırılmadım, hiç üzülmedim çünkü onun iyiliğini istiyordum. Ama 8 yıl sonra kalbimi kırdı, çok üzüldüm ve ilk defa ağladım. İnstagramdan gizli gizli takip ediyordum 2 yıl sonra evlendi, çocuğuna benim iki ismimi birden vermiş bu bir tesadüf değildi, beni unutmamış. Pişman oldum mu asla ama kırıldım ve bu kırgınlık bir ömür boyu geçmeyecek.
    Allah gönlüne göre versin hocam. Anlattığın için teşekkürler
  • 01-08-2025, 02:33:36
    #16
    Son bir mesaj ve ben kaçar

    https://www.youtube.com/watch?v=YQGk6S4pxKQ
  • 01-08-2025, 02:41:40
    #17
    Geçmiş Olsun hakkınızda hayırlısı olsun
  • 01-08-2025, 02:41:56
    #18
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınız da başarılar dilerim hocam, durum hakkında alıntı yaptığım durumu (ÖZEL oluşumlara girmeden..) detaylandırma şansınız var mı? Neyi yanlış yaptınız? Sürekli tekrarı var siz de, farkındasınız bir şeylerin, merak ettim açıkçası.
    Kız arkaşım Tümor hastasıydı. Piskolojik nedenlerim ve anlık sinir krizinden dolayı intihar girişimden yanında ameliyat günü olamadım. Ondan çok başkalarına hayatımda son zamanlarda öncelik verdim. Değer bilemedim.