Selam olsun,
Biz buna büyümek ve yetişmek diyoruz.
Beni yanlış anlamayın ama bu yaşadıklarınız pek önemli değil.
Bu sözümü kabul etmeyeceksinizdir zira taze bir olay ama 10 sene sonra bu yazdığımı anlayabilirsiniz.
Önemli olan bir şey yok mu?
Var, hem de çok önemli.
Bunların farkına varmış olmanız, sevginin sadece sevdiğinizle birlikte olmak olmadığını anlamışsınız ve onun için gerekiyorsa çekilmenin gerçek sevgi olduğunu fark etmişsiniz.
Hem kendiniz hem karşınızdaki kişi için mutsuz bir birliktelik yerine ilk başlarda zor gelse bile bu kararı alacak kapasitedesiniz.
Bunlar o kadar kıymetli ki sizin bundan sonra yaşayacağınız ilişkilerde size mutlu birlikteliği getirecektir.
Bazen bunları yaşamak gerekiyor.
Bazı insanlar bizlerin, bizler ise bazı insanların hayatında o insanın daha güzel bir hayat yaşaması için yardımcı oluyoruz bu şekilde.
Umarım her ikinizde çok mutlu bir hayat yaşarsınız.
Değerli yorumun için teşekkürler. Göz yaşlarımın dinmesine sebep oldun. İyi ki varsın