• 26-07-2025, 18:06:07
    #1
    Daire sahibi olduğum apartman bu fiyatlara güvenlik kamerası sistemi yapmış fiyat abartı geldi bana sektörde olan bir arkadaş bilir kişi edası ile incelyebilir mi?

  • 26-07-2025, 18:12:54
    #2
    Hocam 110 kamera var. Normal bence fiyat
  • 26-07-2025, 18:16:36
    #3
    Ürün fiyatları normal işçilik çok yüksek, ürününü sattığı yere işçiliği bu kadar yüksek yazması benim nezdimde fırsatçılık.
  • 26-07-2025, 18:18:09
    #4
    2mp dome kameralarda fiyatlar biraz abes olmuş açıkçası 40-50 dolar bandında ürünler zaten, 10 dolar kâr koysa desek 1100 dolar falan kâr koyulmuş nvr cihazda da bir o kadar kâr koymuş açıkçası yani evet bu tarz işlerde genelde piyasa fiyatı incelenip alınması tavsiye edilir... Dolar bazlı olduğu için biraz pahalı oluyor ama bu teklif biraz abes gibi geldi bana açıkçası ki bizim iş yerine 240 küsür kamera takıldı, buna oranla konuşuyorum.
  • 26-07-2025, 18:24:00
    #5
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 110 kamera var. Normal bence fiyat
    Hocam kayıt cihazlarını 120 bin civarı yazmış aynı cihaz internette 30 bin iki tane alsak 60 bin
    Kayit cihazın 2 adet 60 bin adamın yazdığı fiyat 3000 bin dolar 120 bin lira
    https://shbd.io/s/hNpUETEO
  • 26-07-2025, 18:26:32
    #6
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 110 kamera var. Normal bence fiyat
    Hocam kamera bu.
    https://www.baburtech.com/urun/hikvi...EaAv0UEALw_wcB

    1600 lira teklif te 60 dolar 2400 lira normal mi?
  • 26-07-2025, 21:27:04
    #7
    hocam sitemi bu kaç katlı apartman
  • 26-07-2025, 21:29:13
    #8
    AdsenseAccount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sitemi bu kaç katlı apartman
    516 daire hocam 14 katlı.
  • 26-07-2025, 21:30:00
    #9
    Ayakta nefessiz çarpmışlar yada site yönetimi hortumlyor