@Liveria; Değerli r10 üyemizin bu mutlu gününde yanında olmak istedik. Kendisine mutluluklar diliyorum, ayrıca gelen diğer r10 üyelerimizede teşekkür ediyorum
Ayrıca @Coşkun Çetin;hocama teşekkür ediyorum konuyu bildirim olarak iletmese haberimiz olmayacaktı.
Ömür boyu mutluluklar diliyorum. @Coşkun Çetin; çok anlayışlı ve yardım sever bir insan. başkası olsaydı acaba Yönetim nasıl olurdu diye bazen düşünüyorum.