@Liveria; Değerli r10 üyemizin bu mutlu gününde yanında olmak istedik. Kendisine mutluluklar diliyorum, ayrıca gelen diğer r10 üyelerimizede teşekkür ediyorum

Ayrıca @Coşkun Çetin;hocama teşekkür ediyorum konuyu bildirim olarak iletmese haberimiz olmayacaktı.

ilgili konu: https://www.r10.net/sorum-var/450142...bir-istek.html