bicerdover adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dgs sınavı şaşırtıcı derecede zordu
24
●1.012
- 20-07-2025, 15:35:552014/24 arası gibi asla değildi. Ben 36 işaretledim muhtemelen 26/27 gelecek. Sınav çok zor değildi ama hiç alışık olmadığımız ve ekstra süre isteyen bir sınavdı. Ben en son girdiğim 2024 denemesinde 41 net yaptım. Ortalama 37/42 arası yapıyordum bu sınavda sadece 36 işaretleyebildim. Muhtemelen sıralamam da en az 5 k gelir. Emeklerim hiç oldu. Yazıklar olsun 14/24 arası gerçekten bedavadan yerleşmişler bütün acısı 25 tayfaya çıktı. Hiç kimse şu sınavı gördükten sonra 1 senesini daha feda etmez gibi geldi.
Not: Evde sorulara tekrar baktım max 3 veya 4 net fazla çıkarabilirmişim. O an sınav esnasında ekstra süreye ihtiyacımın olduğunu çok fazla fark ettim. Türkçeden de 25 işaretledim.
Hayırlısı olsun - 20-07-2025, 15:38:06Ben 2024 te girdim , sıralama yükseltirim diye seneye bıraktım keşke bırakmasaydım geçen sene girebildiğim bölümlere bile giremeyeceğim sanırsamkaaninhood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2025, 19:45:33Hocam denemelerde 40+ net yapıyordum sınavda 25 mat 27 türkçe işaretledim kötü anım mı sanmıyorum çok başarılı bir arkadaşım da yapamadı sizin bildiğiniz yerden gelmiş sanırsamSevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2025, 23:17:03bir sene başvurudan kaçırdım geçen sene kimlikten yandım bu sene sınava girdim en zor sınava yakalandım.