• 20-07-2025, 14:28:24
    #10
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halbuki sevinip tebrik etmeye gelmiştim kel alaka konuymus
    Keşke hocam
  • 20-07-2025, 15:35:55
    #11
    2014/24 arası gibi asla değildi. Ben 36 işaretledim muhtemelen 26/27 gelecek. Sınav çok zor değildi ama hiç alışık olmadığımız ve ekstra süre isteyen bir sınavdı. Ben en son girdiğim 2024 denemesinde 41 net yaptım. Ortalama 37/42 arası yapıyordum bu sınavda sadece 36 işaretleyebildim. Muhtemelen sıralamam da en az 5 k gelir. Emeklerim hiç oldu. Yazıklar olsun 14/24 arası gerçekten bedavadan yerleşmişler bütün acısı 25 tayfaya çıktı. Hiç kimse şu sınavı gördükten sonra 1 senesini daha feda etmez gibi geldi.
    Not: Evde sorulara tekrar baktım max 3 veya 4 net fazla çıkarabilirmişim. O an sınav esnasında ekstra süreye ihtiyacımın olduğunu çok fazla fark ettim. Türkçeden de 25 işaretledim.

    Hayırlısı olsun
  • 20-07-2025, 15:38:06
    #12
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    kaaninhood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014/24 arası gibi asla değildi. Ben 36 işaretledim muhtemelen 26/27 gelecek. Sınav çok zor değildi ama hiç alışık olmadığımız ve ekstra süre isteyen bir sınavdı. Ben en son girdiğim 2024 denemesinde 41 net yaptım. Ortalama 37/42 arası yapıyordum bu sınavda sadece 36 işaretleyebildim. Muhtemelen sıralamam da en az 5 k gelir. Emeklerim hiç oldu. Yazıklar olsun 14/24 arası gerçekten bedavadan yerleşmişler bütün acısı 25 tayfaya çıktı. Hiç kimse şu sınavı gördükten sonra 1 senesini daha feda etmez gibi geldi.
    Not: Evde sorulara tekrar baktım max 3 veya 4 net fazla çıkarabilirmişim. O an sınav esnasında ekstra süreye ihtiyacımın olduğunu çok fazla fark ettim. Türkçeden de 25 işaretledim.

    Hayırlısı olsun
    Ben 2024 te girdim , sıralama yükseltirim diye seneye bıraktım keşke bırakmasaydım geçen sene girebildiğim bölümlere bile giremeyeceğim sanırsam
  • 20-07-2025, 15:39:15
    #13
    Hocam pm atar mısınız?
  • 20-07-2025, 16:13:00
    #14
    Forumda beni geçen biri var diye tebrik etmeye gelmiştim. Aynı hızla geri çıkıyorum
  • 20-07-2025, 19:42:19
    #15
    Lisans Hizmetleri
    Nasıl zordu ya tytde 2 sene önce 240k yaptım mat ve türkçem iyi geçmişti bu gün girdim 40 mat işaretledim 33 net falan gelir tahminimce türkçede de 20-25 tane işaretledim yarım saat erken çıktım sizin kötü anınıza denk gelmiş sanki
  • 20-07-2025, 19:45:33
    #16
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl zordu ya tytde 2 sene önce 240k yaptım mat ve türkçem iyi geçmişti bu gün girdim 40 mat işaretledim 33 net falan gelir tahminimce türkçede de 20-25 tane işaretledim yarım saat erken çıktım sizin kötü anınıza denk gelmiş sanki
    Hocam denemelerde 40+ net yapıyordum sınavda 25 mat 27 türkçe işaretledim kötü anım mı sanmıyorum çok başarılı bir arkadaşım da yapamadı sizin bildiğiniz yerden gelmiş sanırsam
  • 20-07-2025, 23:17:03
    #17
    bir sene başvurudan kaçırdım geçen sene kimlikten yandım bu sene sınava girdim en zor sınava yakalandım.
  • 21-07-2025, 02:02:15
    #18
    Garip bir sınavdı zor mu kolay mı anlayamadım bile, dgs kalıbının dışına çıkılmıştı sıkıcı bir sınavdı sayısalı hallettik türkçede 1 net kuralına takılmayız umarım