• 17-07-2025, 18:33:16
    #1
    2 temmuzda baskı ürünü siparişi verdim. Önce 10 temmuzda teslim edileceği bildirildi, teslim gününde (10 temmuz akşamı) 4 gün ertelendi, sonra tekrar ertelendi, bugün tekrar ertelendi. Ürünü iptal edemiyorum, müşteri temsilcileri sadece gazınızı alıyor bir işlem yapmıyor, ürün elime ulaşmıyor. tüketici hakem heyetine başvurdum ama bişey çıkmazsa para gitti artık. Firma hakkında yorumları okudum sanırım batak bir firmaymış, sipariş verirken dikkat etmenizi öneririm
  • 17-07-2025, 18:56:14
    #2
    ürün hertürlü size ulaşır merak etmeyin ama olan zamanınıza olmuş geçmiş olsun