• 05-09-2009, 16:34:12
    #1
    Arkadaşlar büte girenler var mı aranızda nasıl geçti sorular kolaydı eski sorulardan epey çıktı. sizde durumlar nasıl bakalım

    mali denetim analiz verdim yarında spk ile boy ölçüşecez bakalım.
  • 05-09-2009, 16:42:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınava hiç çalışmadan girdim ama umutluyum