Öncelikle bu yazacaklarım kendimi bildim bileli oluyor. Genelde önümdeki insanlar işlerini hallediyor, fakat bana sıra geldiğinde olur olmadık saçmalıklar yaşıyorum. Diyeceksiniz denk gelmiştir, fakat bu yazdıklarım ayda 4-5 kere başıma geliyor. Örnek; Markette sıra bana geldiğinde ya fiş bitmiş oluyor, ya da pos cihazında bir sorun çıkıyor, banka da sıra bana geldiğinde genelde sistem de bir sorun oluyor, acil bir ürüne ihtiyacım oluyor alıyorum, ertesi gün indirime girmiş oluyor. Bir şey dağıtılıyorsa bana sıra gelince ya az kalmış oluyor ya da bitmiş oluyor. Yine bir yerde işlem yaptıracakken tam o esnada işlemi yapacak kişinin yanına sorum/müdür vs. geliyor ve acil yapmaları gereken bir şey oluyor. Çok sevdiğim ve sürekli aldığım bir yiyecek,içecek varsa ve hergün istisnasız alıyorsam 6.-7. alışımda ürünün kalitesi bozulmuş oluyor... Hastanede sıra bana gelene kadar herkes doktorla işini 3-5dk içinde hızlı hızlı hallediyor tam bana sıra gelecekken benden önce giren kişi 20-25dk duruyor, En son olarak Bugün işe giderken de böyle çok işlek olmayan bir yer var, genelde kırmızıda herkes geçiyor. Önümde abartısız 5-6 tane araç geçti tam ben niyetlenmiştim arkamdan trafik polisi anons yaptı... Bunlar gibi bir sürü daha yaşadığım şey var. yani bunlar hayatın olağan akışında yaşanan şeyler mi? yoksa ben de mi bir sıkıntı var

Yani bunlar sanırım tek bana özgü olamaz...
EDİT: Yazdıktan sonra aklıma geldi. yaklaşık 25 yıl önce 5-6 yaşlarında İstanbul'da halk ekmek kuyruğuna giriyordum ekmek almak için, yani öyle böyle bir sıra değil, ciddi anlamda 2 saat bekliyorsunuz 2 tane ekmek için. Bir keresinde tam bana sıra geldi ekmek bitti. Bir şey diyemedim gözlerimden yaş geldi sadece, sonra halimi gören bir adam kendi aldığı 2 ekmeği vermişti bana ve para da almadı. Her bu tarz olayda o adam gelir aklıma. Yaşıyorsa umarım sağlığı sıhhati yerindedir, yaşamıyorsa da mekanı cennet olsun...