Bu Yaz tatili nerdeyiz R10 ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Yaz tatili nerdeyiz R10 ?
12
●
350
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu Yaz tatili nerdeyiz R10 ?
1
2
14-07-2025, 22:20:18
#10
blackhorror
Jalal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam ne demisler her kes tatil yaparken sen calis her kes calisirken sen tatil yap) bosuna dememisler
sonbahar tatili en iyisi hocam kesinlikle
14-07-2025, 22:21:10
#11
Lareda
Tatil mi ? Oda ne
14-07-2025, 22:27:46
#12
homelander
bizim tatil köye gitmek ile sınırlı
19-07-2025, 12:20:20
#13
tefkufu2
Memlekete. Şehitler diyarına...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler