• 14-07-2025, 18:11:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce haftalık alışverişe gittim, kasiyere kolay gelsin selamlar dedim, hiçbir tepki yok. Bir gülümseme, bir sıcaklık, hiçbiri yok. Sanki zorla satış yapılıyor gibi bir hava var. Ve bu sadece bir markette değil; farklı zincir marketlerde de aynı tabloyla karşılaşıyorum. Gerçekten kasiyer çalışanları mı artık mutsuz, bezgin, kaygılı yoksa ben mi büyütüyorum gözümde anlamadım. Maaş araştırması yaptım kıdemliler 35k alıyor asgari ücrette değil aslında ondan mı mutsuzlar dedim ama sanırım değil farklı şehirlerden gözlemleriniz neler ben mi bu durumu yaşıyorum sadece merak ettim.
  • 14-07-2025, 18:13:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes aynı hocam market kasiyeriyle alakalı değil ama tabi onlar müşteriyle daha çok uğraştığı için artık önemsemiyorlar. Adamlar kendi marketinde bile ağzını açmıyor ki.
  • 14-07-2025, 18:13:38
    #3
    Bir de şöyle düşün; selam alıp vermek istemiyorlardır, insanlarla gereksiz diyaloglara girmekten kaçınıyorlardır? Her gün senin gibi binlerce insan gelip gidiyor, sen ne yapardın?
  • 14-07-2025, 18:18:07
    #4
  • 14-07-2025, 18:18:51
    #5
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de şöyle düşün; selam alıp vermek istemiyorlardır, insanlarla gereksiz diyaloglara girmekten kaçınıyorlardır? Her gün senin gibi binlerce insan gelip gidiyor, sen ne yapardın?


    Selam veriyorsun, yüzüne bile bakmıyor. Allah’ın selamını almamak ne demek? Sonra da Müslümanlıktan, dinden bahsediyorlar. İlk sınav selamda kardeşim, orada kaybediyoruz zaten
  • 14-07-2025, 18:20:31
    #6
    VizyonDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam veriyorsun, yüzüne bile bakmıyor. Allah’ın selamını almamak ne demek? Sonra da Müslümanlıktan, dinden bahsediyorlar. İlk sınav selamda kardeşim, orada kaybediyoruz zaten
    Konuya sadece buradan bakıyorsan Müslüman olmayabilir kardeşim.
  • 14-07-2025, 18:20:48
    #7
    Yaklaşık 9 Yıldır Satış danışmanı ve kasiyerim her zaman güleryüzlü ve pozitifimdir.Sizin gibi kolay gelsin iyi çalışmalar diyen insanlara 2 kat güler yüzlüyümdür hatta yanınızda çocuğunuz varsa benden bir şeker kapar
    Tabi yorgun olduğum anlar oluyor ama güler yüzlülüğüm gitmez bazı insanlara gıcık olabilirim ama pozitifliğimi hiç bir insan bozamazz
  • 14-07-2025, 18:22:45
    #8
    VizyonDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam veriyorsun, yüzüne bile bakmıyor. Allah’ın selamını almamak ne demek? Sonra da Müslümanlıktan, dinden bahsediyorlar. İlk sınav selamda kardeşim, orada kaybediyoruz zaten
    Sayıyla mı veriyorlar sizi? Belki müslüman değil ya da baktı tipinden anladı takıntılı biri olduğunu muhattap olmuyor. Sapık mısınız arkadaş zorla milletin boğazına mı yapışacaksınız? Kafesteki maymuna fıstık attın, maymun gelip fıstığı yemedi diye silah da dayarsın kafasına.

    Sen kendi Müslümanlığından meshulsün, kendine çeki düzen ver. Milletin Müslümanlığını sorgulama. Hayırdır Allah'a şirk mi koşuyorsun? Sorgulayacak sadece o.
  • 14-07-2025, 18:22:59
    #9
    Çalışanlara karşı gösterdiğim nezaket, onların haklarına duyduğum saygı ap ayrı bir boyutta. Fakat dün bir tanesi elimde kalıyordu resmen.

    Ya sabır çeke çeke uzaklaştım. Belasını başkasından elbette bulur o bu gidişle.

    Ve haklısın bir garip oldular.