Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Az önce haftalık alışverişe gittim, kasiyere kolay gelsin selamlar dedim, hiçbir tepki yok. Bir gülümseme, bir sıcaklık, hiçbiri yok. Sanki zorla satış yapılıyor gibi bir hava var. Ve bu sadece bir markette değil; farklı zincir marketlerde de aynı tabloyla karşılaşıyorum. Gerçekten kasiyer çalışanları mı artık mutsuz, bezgin, kaygılı yoksa ben mi büyütüyorum gözümde anlamadım. Maaş araştırması yaptım kıdemliler 35k alıyor asgari ücrette değil aslında ondan mı mutsuzlar dedim ama sanırım değil farklı şehirlerden gözlemleriniz neler ben mi bu durumu yaşıyorum sadece merak ettim.