Yaklaşık 9 Yıldır Satış danışmanı ve kasiyerim her zaman güleryüzlü ve pozitifimdir.Sizin gibi kolay gelsin iyi çalışmalar diyen insanlara 2 kat güler yüzlüyümdür hatta yanınızda çocuğunuz varsa benden bir şeker kapar

Tabi yorgun olduğum anlar oluyor ama güler yüzlülüğüm gitmez bazı insanlara gıcık olabilirim ama pozitifliğimi hiç bir insan bozamazz