Çalışanlara karşı gösterdiğim nezaket, onların haklarına duyduğum saygı ap ayrı bir boyutta. Fakat dün bir tanesi elimde kalıyordu resmen.

Ya sabır çeke çeke uzaklaştım. Belasını başkasından elbette bulur o bu gidişle.

Ve haklısın bir garip oldular.