Konu
Market kasiyerleri hayattan bezmiş
14-07-2025, 18:22:59
#9
SEBTURKA
Çalışanlara karşı gösterdiğim nezaket, onların haklarına duyduğum saygı ap ayrı bir boyutta. Fakat dün bir tanesi elimde kalıyordu resmen.
Ya sabır çeke çeke uzaklaştım. Belasını başkasından elbette bulur o bu gidişle.
Ve haklısın bir garip oldular.