• 14-07-2025, 16:47:07
    #1
    ingiltere'ye giden bir türk, helal yemek bulamadığı gerekçesiyle ağladı.

    "hep aç kalıyorum, her şey haram."



    https://x.com/bosunatiklama/status/1...561607746?s=46
  • 14-07-2025, 16:48:30
    #2
    Yerlerimizi değiştirelim gel
  • 14-07-2025, 16:49:12
    #3
    Dini hassasiyeti olanlar için gerçekten çok sıkıntılı.
  • 14-07-2025, 16:51:12
    #4
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini hassasiyeti olanlar için gerçekten çok sıkıntılı.
    Dini hassasiyeti olan dinine göre giyinip davransın, müslümanların ortak sorunu bu şeriattan kaçıp gittiği yeri şeriat ülkesine evirmeye çalışmak.
  • 14-07-2025, 16:53:46
    #5
    RainyDayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini hassasiyeti olan dinine göre giyinip davransın, müslümanların ortak sorunu bu şeriattan kaçıp gittiği yeri şeriat ülkesine evirmeye çalışmak.
    Böyle bi bakış açısı yok kimin ne giyeceği neye inanacağı ya da nasıl yaşayacağı kimseyi enteres etmez, kimsenin de haddine değil.

    Videodaki şahıs kimseye bir şey dayatmıyor, kendince YAPABİLDİĞİ KADARIYLA dininin gerekliliğini gözetiyor. Hesabını da Allah'a verir R10'daki üyelere değil.
  • 14-07-2025, 16:54:24
    #6
    Sekülerleri üzen olay. Hemen linçlemişler o zaman Arabistana git diye. Niye kardeşim, İngiltere'de bir insanın müslümanca yaşama hakkı yok mu? Bu özgürlükler sadece belli kitlelere mi var? Çok enteresan ya.

    Bunun temelinde aslında kimse kendinden iyi şartlarda yaşayanı görmek istemiyor herkes kendi gibi rezil şartlarda yaşasın istiyor aynı ben askerliği 15 ay yaptım şimdikiler 6 ay yapıyor diye zırlayan orta yaşlılar gibi. Kendi asgari ücretle çalışıyor diye doktor, polis, öğretmen maaşından şikayet edince eleştirenler gibi.
  • 14-07-2025, 16:55:23
    #7
    RainyDayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini hassasiyeti olan dinine göre giyinip davransın, müslümanların ortak sorunu bu şeriattan kaçıp gittiği yeri şeriat ülkesine evirmeye çalışmak.
    sanene nasıl giyinip giyinmediğinden,tişört giymiş diye,haram et yemek istemeyebilemezmi,şeriatın ne olduğunu bilmiyorsun,şeriata çeviriyor diye karalıyorsun,şeriat Allahın emirlerine göre davranmaktır
    Müslümanların içinde müslümanlara kinini kusma hadsizlik yapma
  • 14-07-2025, 16:55:49
    #8
    Benim kuzenim 20 senedir orada yaşıyor, tek bir gün bu sorunla karşılaştığını duymadım.
  • 14-07-2025, 16:57:11
    #9
    Ne işin var gavur memleketinde o halde.. Absürtlük ve ilgi çekip prim yapma abukluğundan öte durum değil..