Dini hassasiyeti olan dinine göre giyinip davransın, müslümanların ortak sorunu bu şeriattan kaçıp gittiği yeri şeriat ülkesine evirmeye çalışmak.
Böyle bi bakış açısı yok kimin ne giyeceği neye inanacağı ya da nasıl yaşayacağı kimseyi enteres etmez, kimsenin de haddine değil.
Videodaki şahıs kimseye bir şey dayatmıyor, kendince YAPABİLDİĞİ KADARIYLA dininin gerekliliğini gözetiyor. Hesabını da Allah'a verir R10'daki üyelere değil.