• 06-09-2009, 13:22:42
    Üyeliği durduruldu
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birisine mesaj yazdığımda konu açim valla r10 ahalisi dua edince tutar
    bence ayrı bir kategori açılmalı sevipte açılamayanlar diye

    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu hakkında pm alabilirmiyim
    nasıl bi p.m hocam demomu
  • 06-09-2009, 13:24:17
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ayrı bir kategori açılmalı sevipte açılamayanlar diye
    aynen
  • 06-09-2009, 13:25:28
    Üyeliği durduruldu
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ayrı bir kategori açılmalı sevipte açılamayanlar diye



    nasıl bi p.m hocam demomu
    Evet
    demo güzelse belki bende cesaretlenirim.
  • 06-09-2009, 14:42:36
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10
    kız10
    hadi10
    seviy10
    alemsin ya

    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    demo güzelse belki bende cesaretlenirim.
    hehe demo güzel hocam durma bile
  • 06-09-2009, 16:28:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar banada bi dua edin ya
    Sercan hocam, kontrol paneline bir bak
  • 06-09-2009, 16:45:48
    Helal sana
    Açık sözlüsün tak diye söyle işte seviyorsa gelir seviyormuş gelmiş.
  • 06-09-2009, 17:10:23
    hayırlı olsun
  • 06-09-2009, 18:23:08
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar banada bi dua edin ya
    Sercan hocam, kontrol paneline bir bak
    teşekkürler yorumlar için arkadaşlar hocam direk söyle bence
  • 06-09-2009, 18:28:52
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gece gece rahatduramadım ilkokuldan arkadaşımla facebookta tekrar görüştük uzun seneler sonra ve ilkokuldada kendisini seviyordum zaman geçti ama içimdeydi hala sınıfça toplanıyoduk hatta yarında gene toplanacağız ama ben artık içimde tutamadım ve ona sevdiğimi mesaj çektim onunda bana ilgisi olduğunu seziyodum konuşmalarından ama genede korkuyorum ya direk mesaj çektim iyimi kötümü yaptım bilmiyorum bugün nasıl yüzüne bakacam onu düşünüyorum
    Son Dakika :P:P: Çıkıyoruz
    hayırlı olsun kardeşim ahhh birde benim var ama