voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende birisine mesaj yazdığımda konu açim valla r10 ahalisi dua edince tutar
bence ayrı bir kategori açılmalı sevipte açılamayanlar diye

demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu hakkında pm alabilirmiyim
nasıl bi p.m hocam demomu