• 10-07-2025, 13:17:20
    #1

    SEBEBİNİ BİLEN VAR MI MERAK ETTİM ÜNLÜ BİRİ FALAN MI GİYDİ?(!)
  • 10-07-2025, 13:22:37
    #2
    ebo falandır
  • 10-07-2025, 13:27:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bizde çöpe atıyoruz evdekileri.
  • 10-07-2025, 13:31:42
    #4
    Protesto için 2.5 litrelik kolayı yere dökenlerle farklı bir mantalite göremiyorum. Aynı ahmaklık