Yks bittigi gunden beri heryere sordum basvurdum nerdeyse 3 hafta oldu ama bir kisi bile donmedi
İnşaat dışında her seye basvurdum ama ya hepsi bayan ariyor yada erkek ama askerliğini yapmis ariyor 🥲
Koskoca sehirde nasil bir tane iş olmaz 🥲
10
●484
- 09-07-2025, 19:28:38''' hepsi bayan ariyor yada erkek arıyorlar yada askerliğini yapmis ariyor '' derken?
- 09-07-2025, 19:32:33Ülke genelinde durum bu kardeşim..
Ekim ayına kadar iş bulma kısmı sıkıntı ona göre planlamanı yap - 09-07-2025, 19:33:26Büyük ihtimalle herkes yetişkin çalışan arıyor ama çocuk-genç çalışan aramıyor demek istemiş. Böyleyse haklılık payı var çünkü insanlar devamlı çalışan arıyor. 1-2 ay çalışan birisini almak pek cazip gelmez.RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2025, 19:33:46Mevcut işlerde bile problemler yaşanırken yeni işçi almıyor firmalar, zam yapamaz hali geldi çoğu..
- 09-07-2025, 19:44:45Hocam bayan personeli daha cok musteri cekiyor kafasiyla aliyorlarRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik olayida askerlige gitmesin dursun uzun sure yanimizda diye dusunuyorlar
Bu durum neden garibinize gitti anlamadim
( Cumleyi yanlis yazmışım kusura bakmayin )
Ben zaten askerligim 9 ay tecilli büyük ihtimalle ayni sehirde uniye gidecegim ve surekli calisacagim - 09-07-2025, 20:20:16El ilanları bastırın , duraklara yapıştırın , içerik olarak iş aramıyorum aramayın beni iletişim 0555 xxxxxx
yapıştır
