• 09-07-2025, 19:26:48
    #1
    Yks bittigi gunden beri heryere sordum basvurdum nerdeyse 3 hafta oldu ama bir kisi bile donmedi
    İnşaat dışında her seye basvurdum ama ya hepsi bayan ariyor yada erkek ama askerliğini yapmis ariyor 🥲
  • 09-07-2025, 19:27:52
    #2
    sizin cinsiyet nedir hocam
  • 09-07-2025, 19:28:38
    #3
    Kurumsal PLUS
    ''' hepsi bayan ariyor yada erkek arıyorlar yada askerliğini yapmis ariyor '' derken?
  • 09-07-2025, 19:32:33
    #4
    Ülke genelinde durum bu kardeşim..
    Ekim ayına kadar iş bulma kısmı sıkıntı ona göre planlamanı yap
  • 09-07-2025, 19:33:26
    #5
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''' hepsi bayan ariyor yada erkek arıyorlar yada askerliğini yapmis ariyor '' derken?
    Büyük ihtimalle herkes yetişkin çalışan arıyor ama çocuk-genç çalışan aramıyor demek istemiş. Böyleyse haklılık payı var çünkü insanlar devamlı çalışan arıyor. 1-2 ay çalışan birisini almak pek cazip gelmez.
  • 09-07-2025, 19:33:46
    #6
    Mevcut işlerde bile problemler yaşanırken yeni işçi almıyor firmalar, zam yapamaz hali geldi çoğu..
  • 09-07-2025, 19:44:45
    #7
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''' hepsi bayan ariyor yada erkek arıyorlar yada askerliğini yapmis ariyor '' derken?
    Hocam bayan personeli daha cok musteri cekiyor kafasiyla aliyorlar
    Askerlik olayida askerlige gitmesin dursun uzun sure yanimizda diye dusunuyorlar
    Bu durum neden garibinize gitti anlamadim

    ( Cumleyi yanlis yazmışım kusura bakmayin )

    Ben zaten askerligim 9 ay tecilli büyük ihtimalle ayni sehirde uniye gidecegim ve surekli calisacagim
  • 09-07-2025, 20:12:53
    #8
    Dediği şu ya kadın arıyorlsr yada askerliğini yapmıs veya tecilli erkek eleman genelde askerliğini yapmıs ararlar
  • 09-07-2025, 20:20:16
    #9
    El ilanları bastırın , duraklara yapıştırın , içerik olarak “ iş aramıyorum aramayın beni “ iletişim 0555 xxxxxx

    yapıştır