Ne güzel bir doğum günü ama değil mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne güzel bir doğum günü ama değil mi?
11
●
368
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ne güzel bir doğum günü ama değil mi?
1
2
04-07-2025, 08:27:26
#10
eraymolla
Hocam mutlu yıllarınız olsun, konunun tez zamanda çözülmesi dileğiyle..
04-07-2025, 16:56:37
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
Olsun hocam doğum gününüz kutlu olsun.
04-07-2025, 19:18:14
#12
SavixieN
eraymolla adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam mutlu yıllarınız olsun, konunun tez zamanda çözülmesi dileğiyle..
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olsun hocam doğum gününüz kutlu olsun.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, İnşallah.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler