YaLaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes kullandığı saati atsın | R10+
38
●1.706
- 03-07-2025, 00:09:25Daha güzelleri size nasip olsun hocam, teşekkürler.meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2025, 00:10:53
- 03-07-2025, 07:59:48Yakışır hocam, ama bileğinizde görmeden almayın derim.meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorum.YaLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2025, 08:28:33
- 03-07-2025, 09:39:52https://www.swatch.com/tr-tr/sistem-...m/YIS418M.html

cok olmadı kullanalı güzel otomatik saat pilli değil. - 03-07-2025, 10:14:38







