Hayatta değiştiremeyeceğin şeyler için mücadele etmemek en güzeli. Onları bir sorun, virüs, hastalıklı biri ne bileyim her hangi zararlı bir birey olarak gör ve sana zarar verebileceğini düşün. Beynin direk koruma altına alıyor. '' Uzak dur! Sana zarar verebilir. '' diyerek muhattap olmuyorsun. '' O bu zamana kadar değişmemiş ise, bu saatten sonra değiştirmek senin görevin olmamalı '' derim kendime ve yoluma bakarım. Bunları yaparken o anda olur ya algımız kapalıdır ya da bakış açımız bizim kötüdür belki diye kendimi de sorgular empati yaparım.