Bursa ve İstanbul'da hissedilen bir deprem oldu. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bursa ve İstanbul'da hissedilen bir deprem oldu.
7
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bursa ve İstanbul'da hissedilen bir deprem oldu.
01-07-2025, 11:50:59
#1
bikuplemuhendis
Geçmiş olsun. Umarım hasar vs. yoktur.
01-07-2025, 11:53:28
#2
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
Biz niye hissetmedik ki?
01-07-2025, 11:56:34
#3
OnurK07
hissetmedik valla kaçta olmuş saat ve şiddeti nedir
01-07-2025, 11:57:37
#4
hakanayas
böyle bir deprem kaydı yok. uygulama ya sahte haber yapmış ya da test amaçlı bildirim yayınlamış. çünkü yazının başında (ön hazırlık) yazıyor.
not: bu yazıyı yazarken şimdi bildirim geldi bursada 4.1 şiddetinde deprem olmuş.
01-07-2025, 12:02:14
#5
cozucem
Hayır oldu
Ama Bizim Muhteşem kandilli uyanmadı bile Yakında haber düşmeye başlar
01-07-2025, 12:03:30
#6
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
Sözcü TV de altyazı geçti şimdi.
Lakin ofiste hareketsiz durmamıza rağmen kimse hissetmedi
01-07-2025, 12:09:07
#7
Misafir
Deprem doğru deprem oldu evdekiler hissetmiş iki defa ufak vurmuş
01-07-2025, 12:47:38
#8
bozboramedya
Gold üye
Evet arada bende hissediyorum oluyor ama sanırım kandilliye yansımıyor. (İstanbulda değilim)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler