• 01-07-2025, 11:50:59
    #1
    Geçmiş olsun. Umarım hasar vs. yoktur.
  • 01-07-2025, 11:53:28
    #2
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Biz niye hissetmedik ki?
  • 01-07-2025, 11:56:34
    #3
    hissetmedik valla kaçta olmuş saat ve şiddeti nedir
  • 01-07-2025, 11:57:37
    #4
    böyle bir deprem kaydı yok. uygulama ya sahte haber yapmış ya da test amaçlı bildirim yayınlamış. çünkü yazının başında (ön hazırlık) yazıyor.
    not: bu yazıyı yazarken şimdi bildirim geldi bursada 4.1 şiddetinde deprem olmuş.
  • 01-07-2025, 12:02:14
    #5
    Hayır oldu Ama Bizim Muhteşem kandilli uyanmadı bile Yakında haber düşmeye başlar
  • 01-07-2025, 12:03:30
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Sözcü TV de altyazı geçti şimdi.

    Lakin ofiste hareketsiz durmamıza rağmen kimse hissetmedi
  • 01-07-2025, 12:09:07
    #7
    Deprem doğru deprem oldu evdekiler hissetmiş iki defa ufak vurmuş
  • 01-07-2025, 12:47:38
    #8
    Gold üye
    Evet arada bende hissediyorum oluyor ama sanırım kandilliye yansımıyor. (İstanbulda değilim)