amerika irana füzemi yolladı
6
●502
- 24-06-2025, 04:20:36arkadaşlar samsundayım gök yüzünden alev topu gibi bir şey gidiyor güzergaha bakarsak iran tarafı gibi görünüyor
- 24-06-2025, 04:29:21dönüp dolaşıp abd ye düşse güzel olurthe_jokers ve dfinity bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 24-06-2025, 06:13:38Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleolabilir hocam ben ilk defa böyle bir şey gördümerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle