• 24-06-2025, 04:20:36
    #1
    arkadaşlar samsundayım gök yüzünden alev topu gibi bir şey gidiyor güzergaha bakarsak iran tarafı gibi görünüyor
  • 24-06-2025, 04:29:21
    #2
    dönüp dolaşıp abd ye düşse güzel olur
    • the_jokers
    • dfinity
    the_jokers ve dfinity bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2025, 05:43:32
    #3
    meteor olabilir
  • 24-06-2025, 05:56:19
    #4
    Samsun dan irana giden füze görmen imkansız.
  • 24-06-2025, 06:13:38
    #5
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meteor olabilir
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsun dan irana giden füze görmen imkansız.
    olabilir hocam ben ilk defa böyle bir şey gördüm
  • 24-06-2025, 07:40:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam merhabalar konuya açıklık getirmek isterim,
    Amerika'dan gelen füze veyahut da roket Türkiye hava sahası üzerinden gidemez Türkiye'nin izni olmadan kuş dahi uçamaz bilginiz olsun gördüğünüz şey muhtemelen göktaşı olabilir.
  • 24-06-2025, 07:42:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ALLAH İsrail'i kahru perişan etsin. İnşallah