ABD savaşa katıldı şimdi ne olcak ?
Kaynak :https://www.trthaber.com/haber/dunya...du-911423.html
ABD İran'daki nükleer tesisleri vurdu
17
●1.384
- 22-06-2025, 03:02:29O kesinde Çin ve Rusya Bir karşılık verecekmi Türkiye Nasıl bir yol çizecek.youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 03:04:40Beklenen bir şeydi aslında lakinMicron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin ve Rusya giricekmi düşünülmesi gereken bu bence - 22-06-2025, 03:05:39Fitili cakildida diğer ülkeler korukluyecekmi o fitili o onemliAbdullahsuheyl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 03:12:06Rusya ve Çin illaki istihbarat vermiştir. Ona göre önlem aldıklarını düşünüyorum.
Benim görüşümce Çin ve Rusya olaya dahil olacak ve İsrail biraz yıpranacak gibi. - 22-06-2025, 03:12:44Olan bize olacak diyen arkadaş, bizlik bir konu yok.
Nasıl bu kadar rahat vurabilir diyen arkadaş, günaydın.
3.dünya savaşı diyen arkadaş, 3. dünya savaşı 15 yıldır devam ediyor zaten günaydın.
Kendi yorumum bu zaten bekleniyordu amaçları buydu ve yaptılar. Siz iran vururken israil neden göz yumuyor sanıyordunuz. Ne diyeyim neyse.