Olan bize olacak diyen arkadaş, bizlik bir konu yok.
Nasıl bu kadar rahat vurabilir diyen arkadaş, günaydın.
3.dünya savaşı diyen arkadaş, 3. dünya savaşı 15 yıldır devam ediyor zaten günaydın.
Kendi yorumum bu zaten bekleniyordu amaçları buydu ve yaptılar. Siz iran vururken israil neden göz yumuyor sanıyordunuz. Ne diyeyim neyse.