• 22-06-2025, 02:59:45
    #1
    ABD savaşa katıldı şimdi ne olcak ?
    Kaynak :https://www.trthaber.com/haber/dunya...du-911423.html
  • 22-06-2025, 03:00:55
    #2
    olan yıne bıze olacak
  • 22-06-2025, 03:02:29
    #3
    youtuber53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olan yıne bıze olacak
    O kesinde Çin ve Rusya Bir karşılık verecekmi Türkiye Nasıl bir yol çizecek.
  • 22-06-2025, 03:03:02
    #4
    Regnos.com
    Şaka gibi nasıl bu kadar rahat vurabiliyor.
  • 22-06-2025, 03:04:35
    #5
    Sanırım 3. dünya savaşının fitili çakıldı.
  • 22-06-2025, 03:04:40
    #6
    Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi nasıl bu kadar rahat vurabiliyor.
    Beklenen bir şeydi aslında lakin
    Çin ve Rusya giricekmi düşünülmesi gereken bu bence
  • 22-06-2025, 03:05:39
    #7
    Abdullahsuheyl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım 3. dünya savaşının fitili çakıldı.
    Fitili cakildida diğer ülkeler korukluyecekmi o fitili o onemli
  • 22-06-2025, 03:12:06
    #8
    Platin üye
    Rusya ve Çin illaki istihbarat vermiştir. Ona göre önlem aldıklarını düşünüyorum.

    Benim görüşümce Çin ve Rusya olaya dahil olacak ve İsrail biraz yıpranacak gibi.
  • 22-06-2025, 03:12:44
    #9
    Olan bize olacak diyen arkadaş, bizlik bir konu yok.
    Nasıl bu kadar rahat vurabilir diyen arkadaş, günaydın.
    3.dünya savaşı diyen arkadaş, 3. dünya savaşı 15 yıldır devam ediyor zaten günaydın.

    Kendi yorumum bu zaten bekleniyordu amaçları buydu ve yaptılar. Siz iran vururken israil neden göz yumuyor sanıyordunuz. Ne diyeyim neyse.