R10'da 10.000 Mesajı Geçtim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da 10.000 Mesajı Geçtim
13
●
432
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'da 10.000 Mesajı Geçtim
1
2
18-06-2025, 21:17:33
#1
Saitama
Kişisel Rütbe
10.000 Rekorunu kırmış bulunmaktayım. Teşekkürler
@
R10
;
18-06-2025, 21:18:13
#2
ademakcan
Tebrikler
Benim 17K var imiş. Baya aktifsin hocam sende.
18-06-2025, 21:18:28
#3
mero
Tebrikler hocam
18-06-2025, 21:19:05
#4
Saitama
Kişisel Rütbe
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler
Benim 17K var imiş. Baya aktifsin hocam sende.
Maşallah ticaretimde de yükselsem
Hayırlı Ticaretler Adem hocam 2000 az kalır inşallah daha yükseklerde görürüz
18-06-2025, 21:25:42
#5
depresanz
Tebrikler 1 kilo çekirdek kazandınız 😀
18-06-2025, 21:26:28
#6
Saitama
Kişisel Rütbe
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler 1 kilo çekirdek kazandınız 😀
Günebakan mı yoksa sarı papatya mı
18-06-2025, 21:28:59
#7
Gelistirici
En iyisi sanırım
Tebrikler.
18-06-2025, 21:29:37
#8
DOGRU
Kurumsal PLUS
Tebrikler
18-06-2025, 21:30:07
#9
Saitama
Kişisel Rütbe
Gelistirici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler.
https://youtu.be/7d-WI_BvV0U
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler