ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler

Benim 17K var imiş. Baya aktifsin hocam sende.
Maşallah ticaretimde de yükselsem
Hayırlı Ticaretler Adem hocam 2000 az kalır inşallah daha yükseklerde görürüz