Konu
R10'da 10.000 Mesajı Geçtim
18-06-2025, 21:19:05
#4
Saitama
Kişisel Rütbe
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler
Benim 17K var imiş. Baya aktifsin hocam sende.
Maşallah ticaretimde de yükselsem
Hayırlı Ticaretler Adem hocam 2000 az kalır inşallah daha yükseklerde görürüz