• 14-06-2025, 13:27:54
    #1
    İsrail bu savaşta çok yara alacak. İran şimdiye kadar görülmemiş F44'leri sahaya çıkarıyor.



    https://www.youtube.com/watch?v=kCUMfXMa4zo
  • 14-06-2025, 13:30:03
    #2
    Korkak Siyonist barbarlar dün geceyi ışıklar içinde altlarına i*eye i*eye geçirdiler.
  • 14-06-2025, 13:30:17
    #3
    Sanmiyorum. İran şişirilmiş bir balondur. Molla rejimine geçtikleri için acısını çok fazla yaşayacaklar.
  • 14-06-2025, 13:31:53
    #4
    Regnos.com
    İnşallah hocam. Fakat şişirip şişirip duruyoruz gerçeklere baktığımızda işe yarar bir zarar verilemedi.
  • 14-06-2025, 13:32:24
    #5
    Wordpress
    Bir taraf ülkeye girip nokta atışı suikast yapıyor, diğer taraf Show yaptıktan sonra birkaç yüz füze gönderip birkaç yer vuruyor.
  • 14-06-2025, 13:32:55
    #6
    Bu işin sonu nereye varır bilmiyorum. Ama gelecek karanlık bu kesin.
  • 14-06-2025, 13:33:02
    #7
    Tahran'dan aldığım bilgilere göre bu başlangıçmış... Uyarı gibi asıl savaş şimdi başlıyor demiş Hamaney...

    Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam. Fakat şişirip şişirip duruyoruz gerçeklere baktığımızda işe yarar bir zarar verilemedi.
  • 14-06-2025, 13:33:52
    #8
    Regnos.com
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahran'dan aldığım bilgilere göre bu başlangıçmış... Uyarı gibi asıl savaş şimdi başlıyor demiş Hamaney...
    Hocam sinirle izledim inş fakat bunların kökü kazınmalı artık. Uyarıya yer kalmadı artık.
  • 14-06-2025, 13:34:02
    #9
    Kişisel Rütbe
    Artık biri durdursun yoksa bu işin gidişatı bize geliyor. Iran artık gücünü göstersin