Tahran'dan aldığım bilgilere göre bu başlangıçmış... Uyarı gibi asıl savaş şimdi başlıyor demiş Hamaney...

Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam. Fakat şişirip şişirip duruyoruz gerçeklere baktığımızda işe yarar bir zarar verilemedi.