İsimler artacak.O değilde bunlar ciddi ceza almaz yine.
Bir tanesi vardı ya benim hesabıma 15 bin dolar gelmiş nereden bileyim kim atmış diyordu.Herifin tipinden konuşmasından belli zaten sahtekar olduğu.Ülkede böyle zaafiyet oldukça bunların kökü kurumaz.
Bu liste harici genel konuşuyorum.Sizin fenomen dediğiniz kişilerin büyük çoğunluğu boş beleş,cahil,bir baltaya sap olamayan,sabıkalı,e$cort,torbacı vs...tayfadan ibaret.Bunlardan ne hayır beklersin ki...