• 10-06-2025, 01:17:57
    #1
    Ya düşünüyorum bu ekmek tekne olan bilgisayarımı taksitle monitörü taksitle klavye mouse vs tüm ekipmanlarımı kredi kartıyla vs vs elimde olan şeylere bakıyorum hepsini sürekli ya kredi kartından yada kredi çekerek almışım
    galiba ölene kadar böyle devam edicek bu devirde kimse borçlanmadan birşeyler alamıyor
  • 10-06-2025, 01:31:34
    #2
    Herşeyi peşin almak kadar güzel birşey yok
  • 10-06-2025, 01:47:10
    #3
    demiraymemitanl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyi peşin almak kadar güzel birşey yok
    nakit parayı harcamak kadar da kötü bişey yok hocam :/
  • 10-06-2025, 01:49:31
    #4
    sahinlimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nakit parayı harcamak kadar da kötü bişey yok hocam :/
    İhtiyacın kadar harcarsan sorun olmuyor hocam
  • 10-06-2025, 01:50:10
    #5
    demiraymemitanl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyacın kadar harcarsan sorun olmuyor hocam
    tabiki ona katılıyorum.