R10 En Sevdiği Tatlıları Söylüyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 En Sevdiği Tatlıları Söylüyor
19
●
334
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 En Sevdiği Tatlıları Söylüyor
1
2
3
09-06-2025, 12:09:20
#10
The_AkumA
Dondurucuda biraz kalmış ama tam donmamış buz gibi olacak.
09-06-2025, 12:28:43
#11
Krts18
Dondurma
09-06-2025, 12:57:59
#12
hzshadowbey
serbetlı tatlı sevmeyen tek benmıyım acaba
soguk baklava guzel oluyor onun harıcınde cıkolatalı ne varsa yerım
09-06-2025, 12:58:56
#13
Gelistirici
En iyisi sanırım
Kadife tatlısı
09-06-2025, 13:00:39
#14
shijie
Soğuk baklava, güllaç, sütlaç.
09-06-2025, 13:19:24
#15
Dredger
halka tatlı, burma tatlısı, baklava, şöbiyet, tavuk göğsü olsa da yesek
09-06-2025, 15:18:41
#16
veyakup
Daha dumanı üzerinde üstü hafif yanık bi süt helvası
09-06-2025, 18:31:29
#17
Zenuti
Yemek ve tatlı çeşitliliği olan bir ülkeyiz. Seçim yapmak gerçekten zor ama 3 örnek sayabilirim : fırın sütlaç, soğuk baklava ve mozaik pasta.
09-06-2025, 18:35:29
#18
birsevda
Sütlaç
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler