Kendinize yatırım yapıyor musunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendinize yatırım yapıyor musunuz?
11
●
362
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kendinize yatırım yapıyor musunuz?
1
2
26-05-2025, 23:04:55
#10
RauL
EfeHan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Spor yapıyorum, tek yaptığım kendime yatırım şuan için bu bunu da 2 sene önce başlamıştım
çok yeni bir yatırım.
Akşama kadar evde yatıyosun
26-05-2025, 23:05:56
#11
EfeHan
RauL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Akşama kadar evde yatıyosun
Sen spor bile yapmadan yatıyon
26-05-2025, 23:43:19
#12
black6sea1
Döviz alıyorum şuan, birde en büyük yatırım olarak spora başlıcaz umarım tekrardan.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler