Şu saatin güzelliğine bakar mısınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şu saatin güzelliğine bakar mısınız?
12
●
870
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şu saatin güzelliğine bakar mısınız?
1
2
Anket
Sizce nasıl?
Toplam Katılımcı Sayısı:
31
Sizce nasıl?
Keşke benim olsa.
%29,03 (9 Oy)
Tarzım değil.
%70,97 (22 Oy)
18-05-2025, 00:16:24
#10
berkeakguncomtr
Recep adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece saatci anlar çakma olduğunu, garantisi benim 😂
https://youtube.com/shorts/idRg25hmA...Knd3ZC88JL4SCZ
18-05-2025, 00:16:48
#11
ua87
Tarzım değil ama bedava olsa kullanırdım...
18-05-2025, 02:19:34
#12
Tolgaglr
Recep adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece saatci anlar çakma olduğunu, garantisi benim 😂
Hızlı yürürsem belli olmaz mı
18-05-2025, 07:22:48
#13
KingCoder
55 yaş üstü amca saati gibi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler