ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben yurtdışı 14 PM imi alırken buna dikkat ederek almıştım. o zaman da demişlerdi model numarası tutmayanlarda servis desteği olmuyor diye. Özellikle burada servis desteği olan model aldım