• 29-08-2009, 10:39:02
    #1
    Arkadaşlar numara taşıma olayını biliyorsunuzdur.Numaranız aynı kalıyor fakat operatör taşınıyor.Belki merak etmiştirsiniz ama bilginiz yoktur diye konu açma gereği duydum.

    3 operatörü ve size numara taşıma ile gelecek bedava kampanyalarından söz etmek istiyorum.

    Turkcell gene kazık ve kaliteden taviz vermem diyor.
    numara taşıma ile turkcell e geçenlere 6 ay boyunca 500 dk hediye ediyor.Bu sadece turkcell içi ve ayda 150 kontör yükleme şartı var.

    Avea numara taşıma ile avea ya geçenlere 1200 dk veriyor her yöne.6 Ayda 200 dk hediye olmak kaydıyla.Her yöne ullanabiliyorsunuz.Bundada 100 kontör yükleme şartı vardı galiba.

    Vodafon 1500 dk veriyor.6 ay boyunca 250 dk şeklinde hattınıza yüklüyor.Ayda 50 kontör yükleme şartı ile.Her yöne kullanabiliyorsunuz ev iş cep.
    Ayrıca cep1 tarifeside oldukça uygun.150 kontör yükleme şartı ile 3dk1 kontöre konuşabilirsiniz her yöne.

    Numara taşıma için hattınızın kendi üzerine olması gerekiyor.Bayinize kimliğiniz ile gitmeniz yeterli.Yeni bir kart veriyorlar 4 5 gün içinde numarnaız taşınıyor.Eski hattınızı çöpe atıyorsunuz yeni verilen hattınızla devam ediyorsunuz.

    Ben avea dan vodafona numaramı taşıdım.5 yıllık avea kullanıcıydım.Meğer bedava konuşmak gibisi yokmuş.Vodafon mükemmel gidiyor.Ayrıca avea da 500 mesaj yapıyordum 39 kontöre.Şimdi vodafonda 35 kontöre 3000 sms yapıyorum
    tavsiyte ederim.
  • 29-08-2009, 10:41:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar numara taşıma olayını biliyorsunuzdur.Numaranız aynı kalıyor fakat operatör taşınıyor.Belki merak etmiştirsiniz ama bilginiz yoktur diye konu açma gereği duydum.
    3 operatörü ve size numara taşıma ile gelecek bedava kampanyalarından söz etmek istiyorum.
    Turkcell gene kazık ve kaliteden taviz vermem diyor.
    numara taşıma ile turkcell e geçenlere 6 ay boyunca 500 dk hediye ediyor.Bu sadece turkcell içi ve ayda 150 kontör yükleme şartı var.
    Avea numara taşıma ile avea ya geçenlere 1200 dk veriyor her yöne.6 Ayda 200 dk hediye olmak kaydıyla.Her yöne ullanabiliyorsunuz.Bundada 100 kontör yükleme şartı vardı galiba.
    Vodafon 1500 dk veriyor.6 ay boyunca 250 dk şeklinde hattınıza yüklüyor.Ayda 50 kontör yükleme şartı ile.Her yöne kullanabiliyorsunuz ev iş cep.
    Ayrıca cep1 tarifeside oldukça uygun.150 kontör yükleme şartı ile 3dk1 kontöre konuşabilirsiniz her yöne.
    Numara taşıma için hattınızın kendi üzerine olması gerekiyor.Bayinize kimliğiniz ile gitmeniz yeterli.Yeni bir kart veriyorlar 4 5 gün içinde numarnaız taşınıyor.Eski hattınızı çöpe atıyorsunuz yeni verilen hattınızla devam ediyorsunuz.
    Ben avea dan vodafona numaramı taşıdım.5 yıllık avea kullanıcıydım.Meğer bedava konuşmak gibisi yokmuş.Vodafon mükemmel gidiyor.Ayrıca avea da 500 mesaj yapıyordum 39 kontöre.Şimdi vodafonda 35 kontöre 3000 sms yapıyorum
    tavsiyte ederim.
    Vodafone dünya devi. Türkiyede haksız rekabet kanunları olmasa vodafone yurtdışındaki gibi bedava telefon verecek. Fakat bu olay TR'de malesef yapılamiyor...
  • 29-08-2009, 11:15:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca avea da 500 mesaj yapıyordum 39 kontöre.Şimdi vodafonda 35 kontöre 3000 sms yapıyorum
    tavsiyte ederim.
    3000 sms her yöne mi?
  • 29-08-2009, 11:23:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 sms her yöne mi?
    bunu bende merak ettim ayda 250 kontör yüklüyoz trcellde bi yararı vodofone geçelim bari
  • 29-08-2009, 11:57:50
    #5
    infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 sms her yöne mi?
    Evet her yönedir. Günlük 100 sms kullanılabiliyor.
    Cep 1 tarifesi gerçekten çok hesaplı. Ayda 150 kontör yüklüyorum, her yöne 3 dakikası 1 kontöre konuşuyorum.
  • 29-08-2009, 12:34:32
    #6
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet her yönedir. Günlük 100 sms kullanılabiliyor.
    Cep 1 tarifesi gerçekten çok hesaplı. Ayda 150 kontör yüklüyorum, her yöne 3 dakikası 1 kontöre konuşuyorum.

    aynen cep1 + 3000 lik sms paketi ilaç gibi geliyor.Heryöne rahatça konuş rahatça sms at.
  • 29-08-2009, 16:59:16
    #7
    infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 sms her yöne mi?
    evet her yöne.günde 100 adet ayda 3000 adet 35 kontöre.

    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu bende merak ettim ayda 250 kontör yüklüyoz trcellde bi yararı vodofone geçelim bari
    1 dk bile durma.hemen geç.Sonra gelip buraya ne kadar memnun olduğunu belirteceğinden şüphem yok.

    3 arkadaşım vardı katıksız turkcell ci.her ay 250 yüklüyorlardı.Ben memnunum zaten çokda konuşmuyorum diyorlardı.Şimdi geçtiler her gün telefon edip dua ediyorlar.

    ayrıca mevcut vodafon kullanıcıları içinde bişeyler düşündük.
    Vodafoncular önce avea ya geçin 1 2 ay beleşi kullanın sonra tekrar vodafona geçin.
    Test edildi onaylandı arkadaşıma söylemiştim oda yaptı şimdi vodafonda beleşleri konuşuyor.
  • 29-08-2009, 17:23:16
    #8
    Ben vodafone dan turkcell e geçtim memunum.
  • 31-08-2009, 12:49:31
    #9
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vodafone dan turkcell e geçtim memunum.
    pardon ama turkcell e geçitinde nasıl memnunsun hangi tarifeye geçtin?
    Turkcell den pahalı konuşup memnun olan insan ilk defa görüyorum.