• 29-08-2009, 05:01:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cipsten çıkan 10 kontörü ilk gelene veriyorum. Ben avea'lı olduğumdan turkcell işime yaramıyor 1 eylülde sonmuş boşa gitmesin.
  • 29-08-2009, 05:13:38
    #2
    Öğlen olsaydı ben ben diye birsürü kişi yazardı

    Benim de hat avea malesef.
  • 29-08-2009, 05:14:09
    #3
    ben alayım zaman
  • 29-08-2009, 05:20:57
    #4
    ufukaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alayım zaman
    p.m. yollandı başka şifre yok.

    P.M. atmayın arkadaşlar lütfen.
  • 29-08-2009, 05:21:40
    #5
    şifre geldi teşekkür ederim şimdi deniyorum.