İlk Gelene Cipstan Çıkan 10 Turkcell Kontör - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Gelene Cipstan Çıkan 10 Turkcell Kontör
4
●
387
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İlk Gelene Cipstan Çıkan 10 Turkcell Kontör
29-08-2009, 05:01:27
#1
Rorschach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cipsten çıkan 10 kontörü ilk gelene veriyorum. Ben avea'lı olduğumdan turkcell işime yaramıyor 1 eylülde sonmuş boşa gitmesin.
29-08-2009, 05:13:38
#2
KMLGRLR
Öğlen olsaydı ben ben diye birsürü kişi yazardı
Benim de hat avea malesef.
29-08-2009, 05:14:09
#3
ufukaykut
ben alayım zaman
29-08-2009, 05:20:57
#4
Rorschach
ufukaykut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben alayım zaman
p.m. yollandı başka şifre yok.
P.M. atmayın arkadaşlar lütfen.
29-08-2009, 05:21:40
#5
ufukaykut
şifre geldi teşekkür ederim şimdi deniyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler