Türkler her şeyi suistimal mi ediyor? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türkler her şeyi suistimal mi ediyor?
38
●
2.264
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türkler her şeyi suistimal mi ediyor?
1
2
3
4
5
09-05-2025, 13:03:35
#37
Houner
Dünya'nın en büyük şark kurnazı ülkelerinden biriyiz ve daha kötüsü bununla utanmadan övünenlerin, iyi bir haltmış gibi gurur duyanların olduğu insanlarla yaşıyoruz.
09-05-2025, 16:49:58
#38
SerkanKacan
amazon'un türkiye geldikten sonra iade seçeneğinde para iade edip ürün kalması özelliğini kaldırmıştı. Sadece bizde oluyor bu olaylar.
10-05-2025, 02:36:21
#39
Misafir
Millet olarak aklımız hep kurnazlığa çalışıyor. Sizin gibi kurunun yanında yaş da yanıyor.
zersjs
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler